Je tickets blijven gewoon geldig. Je krijgt met je oorspronkelijk ticket(s) dus toegang tot TILO2022.

Je hoeft geen verdere actie te ondernemen.

 Ik heb in maart 2020 een ticket gekocht voor de editie van 12/07/2020, is deze nog geldig? 

Jazeker, deze tickets werden vorig jaar automatisch overgezet naar de editie van 01/08/2021 (of 08/08/2021 als je deze had omgeboekt) Let op! De oorspronkelijke tickets, aangekocht via Tibbaa op 01/03/2020, zijn toen vervangen door tickets van Seetickets (Paylogic) uitgestuurd op 08/07/2021. Check zeker je mailbox (en spam) op die datum of zoek op Seetickets, Paylogic of TILO2021.


Tickets uitgegeven door Tibbaa zijn niet meer geldig maar vervangen door een Paylogic ticket.
 

 Ik heb een ticket voor 1 augustus 2021

Dit is geldig voor onze editie van zondag 10 juli 2022

 

 Ik heb een ticket voor 8 augustus 2021

Dit is geldig voor onze editie van zondag 17 juli 2022

Ticket kwijt? Geen probleem! Volg dan DEZE link om je ticket opnieuw te ontvangen!

 

 Kan ik van dag veranderen?

Tickets omboeken is helaas niet meer mogelijk omwille van organisatorische redenen. 

Ik wil toch van dag veranderen, wat kan ik doen?

  • Optie 1: iemand zoeken die met jou van dag wil wisselen. Dit is wel op eigen risico. We kunnen eventueel voor jouw nakijken of deze persoon geen refund of voucher heeft aangevraagd.

  • Optie 2: je ticket verkopen op Ticketswap en proberen een nieuw ticket aan te kopen op de dag van jouw voorkeur.

Ticketverkoop 

 

 

 Ik heb een ticket gewonnen via één van jullie partners. 

Deze worden automatisch omgezet naar volgend jaar.

 Mijn vraag is nog niet beantwoord

->  tickets@12inchlovers.be

 

Wij vragen vriendelijk jullie geduld bij het sturen van een e-mail.

We proberen iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. 

Ticketswap TILO2022

#TILO202 = volledig uitverkocht.
Zoek je nog een ticket? Doe dat altijd via TicketSwap, zo ben je zeker van een ticket waar geen refund 

of voucher is op aangevraagd.